خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین

گردان های امام حسین تیپ ۸۲، ظرفیتی بزرگ و آتش به اختیار در ارائه خدمات

سرهنگ افروزی گردان‌های امام حسین(ع) را از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های این تیپ سپاه دانست که در اجرای منویات مقام معظم رهبری، آتش به اختیار عمل می کنند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۴۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

سرهنگ مهرداد افروزی، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: از بدو شیوع بیماری کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور نیروهای مسلح برای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، فرماندهان سپاه و ارتش موظف شدند که تمام امکانات و تجهیزات خود را در ارتباط با ویروس منحوس کرونا به کارگیری کنند.

وی افزود: علیرغم اینکه از ماه‌های اخیر تاکنون تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در مناطق مرزی شمال غرب ماموریت دارد، گروهان جنگ نوین و گردان امام حسین(ع) این یگان، نیروی انسانی و تجهیزات و امکاناتی را که می‌تواند برای گندزدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا موثر باشد با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در استان پای کار آورد.

آتش به اختیار در گردان‌های امام حسین(ع) تیپ ۸۲ قزوین

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: گردان‌های امام حسین(ع) از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های تیپ ۸۲ سپاه قزوین در شهرستان‌های استان ما هستند و جدای از اینکه ساختاری رزمی و عملیاتی دارند، در ابعاد گوناگون خدمات مختلفی را در ایام کرونا به مردم عزیز ارائه کرده‌اند.

سرهنگ افروزی برپایی کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع حدود ۵۰ هزار بسته‌ بهداشتی و میزان قابل توجهی بسته معیشتی در مناطق محروم و بین نیازمندان را از اقدامات کاملا خودجوش و آتش به اختیار گردان‌های امام حسین(ع) تیپ ۸۲ برشمرد.

وی ادامه داد: آتش به اختیار در کلام رهبر معظم انقلاب در ایام فعلی یعنی همین نوع اقدامات گردان‌های امام حسین(ع) که عاقلانه و منطقی در برخورد با مشکلات جامعه تغییر می کند تا باری را از دوش مردم و مسئولان جامعه برداریم.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اوضاع شیوع کرونا میان افراد اعزامی به شمال غرب عنوان کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا بنا به دستور ستاد کرونا در استان، رزمندگان اعزامی به شمال غرب ۸۲ ساعت قبل از اعزام مورد آزمایش خون قرار می‌گیرند، در لحظه اعزام تب سنجی می‌شوند و بعد از تایید قطعی و نهایی بهداری یگان مبنی بر سلامتی کامل فرد اعزام می‌شود.

سرهنگ افروزی با تاکید بر اجرای کامل منویات رهبری در راستای رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ولو در ماموریت خاطرنشان کرد: به صورت موردی ابتلا به کووید-19 در شمال غرب اتفاق افتاده اما این در حالی است که اصلا هیچ گونه ابتلای گروهی و بحران تاکنون وجود نداشته است‌.

 

1002/ت30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها