خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

ورود به وضعیت نارنجی به معنای پایان محدودیت‌ها نیست

فرماندار ویژه ملایر گفت: ورود ملایر به وضعیت نارنجی به معنای پایان محدودیت‌ها نیست.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۹۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
ورود ملایر به وضعیت نارنجی به معنای پایان محدودیت‌ها نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت الله ولدی در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه ورود ملایر به وضعیت نارنجی به معنای پایان محدودیت‌ها نیست، اظهار داشت: طی دو هفته گذشته با اعمال محدودیت‌های جدید و همراهی مردم با فرهنگ ملایر، اصناف، کسبه و بازاریان این شهرستان از وضعیت قرمز خارج و در جمع شهرستان‌های با وضعیت نارنجی قرار گرفت.

وی افزود: طبق ابلاغ محدودیت‌های جدید برای شهرستان‌های نارنجی، از فردا تا ۲۰ آذرماه، اصناف و مشاغل گروه یک و دو تا ساعت ۱۸ عصر مجاز به فعالیت هستند و محدودیت فعالیت برای مشاغل گروه سه و چهار همچنان پابرجا است.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: از روز شنبه طبق روال دو هفته گذشته ممنوعیت تردد اعمال می‌شود و ورود پلاک‌های غیربومی به داخل شهر ممنوع است و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

وی ادامه داد: برای شهر‌های همدان و ملایر با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر همچنان ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح از فردا شنبه تا پایان هفته ادامه دارد.

ولدی یادآور شد: کسانی که قصد تردد به خارج از شهرستان را دارند، باید برای صدور برگ تردد به پلیس راهور و برای تردد در داخل شهر از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح باید به فرمانداری ملایر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات