خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج:

یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی در دسترس بودن مکتب انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی؛ در دسترس بودن مکتب تدوین شده انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) تبیین شده است.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۸۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی در دسترس بودن مکتب انقلاب اسلامی استسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی؛ در دسترس بودن مکتب تدوین شده انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) تبیین شده است.

وی با بیان اینکه سه ضلع این مکتب، یکی بنیادهای فکری آن است که در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن جمع‌آوری شده است، افزود: ضلع دوم نگاه معظم‌له به سیر مبارزاتی حضرات معصومین است که در نظریه انسان ۲۵۰ ساله جمع‌آوری شده و ضلع سوم و بسیار مهم این مکتب بیانات ویژه و استثنایی امام امت در ۱۲ آذر ماه ۱۳۷۹ در جمع مسئولان و کارگزاران نظام است که در حقیقت نظریه فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آن تشریح شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: این نظریه در حقیقت یک صورت‌بندی ابداعی و نوآورانه در انقلاب اسلامی است که تسلط بر آن در هر فرد یک لنگر اطمینان‌بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق را ایجاد می‌کند.

وی ۱۲ آذرماه ۱۳۷۱ را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: در راستای معرفی و گرامیداشت این روز و این هفته، روز ۱۲ آذر ماه روز مکتب انقلاب اسلامی و ۱۲ الی ۱۹ آذر ماه به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

بقایی با بیان اینکه برای این هفته ما برنامه‌هایی ویژه ای با محوریت فضای مجازی در نظر گرفته‌ایم، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه از دو کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» و «طرح کلی اندیشه اسلامی» و طراحی و تولید موشن گرافی و عکس نوشته در راستای بیانات امام خامنه اي(مد ظله العالی) در دیدار کارگزاران نظام اسلامی در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۹ اشاره کرد.

وی ادامه داد: ارسال سخنرانی هادیان سیاسی در همین راستا و انتشار در کانال‌های روشنگری و طرح ثامن خواهران، برگزاری نهضت روشنگری و پرسش و پاسخ و استخراج این سوالات از سخنرانی مذکور، انتشار برداشت‌های کوتاه از این سخنرانی در حد یک پاراگراف و انتشار در کانال‌ها و مصاحبه و تولید مستند در رابطه با این سخنرانی از اشخاص معتبر و شاخص شهرستانی و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ارسال پیامک و آگاه‌سازی عمومی به آحاد بسیجیان، انتشار و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تطبیق با این سخنرانی، بحث و گفتگو در مورد ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، بیان اختیارات رهبری طبق اصل ۵ قانون اساسی مثلا در قالب عکس نوشته و استفاده از ظرفیت مروجان فرهنگی حوزه‌ها در این امر و ایراد سخنرانی در خصوص محورهای ایراد شده و مناسبت‌های هفته مانند روز دانشجو، روز قانون اساسی و روز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته مکتب اسلامی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش نحوه مطالبه‌گری از مسئولان نظام و بستر سازی برای انتخابات سال آينده، تولید پاور پوینت (پرده نگار) از این منابع معرفی شده و انتشار در کانال‌ها، برگزاری مسابقه بین همکاران با مشارکت عقیدتی سیاسی ناحیه و تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی نیز از جمله برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات