خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در عرصه خدمت‌رسانی سرعت عمل بسیار مهم است، گفت: حضور نیروهای جهادی علاوه بر حل مشکلات مردم، دارای اثرات روانی بسیاری نیز است.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۴۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

سرعت عمل در عرصه خدمت‌رسانی بسیار مهم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، با اشاره به اقدامات نیروهای جهادی و هلال احمر در طول مدت شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: همه مردم قدردان زحماتی هستند که توسط گروه‌های مختلف در نزدیک به 9 ماه گذشته در عرصه‌های مختلف برای مقابله با این ویروس منحوس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی از موضوعاتی است که در قرآن و روایات ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است، گفت: حضور داوطلبانه برای خدمت‌رسانی دارای ارزشی الهی انسانی است که در روایات، مردم برای انجام آن تشویق شده‌اند.

امام جمعه همدان با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف، مطرح کرد: در هر جا که مشکل یا حادثه‌ای به وقوع بپیوندد، هلال احمر از ارگان‌هایی است که به صورت جدی حضوری برجسته داشته و دارد و این قابل تقدیر است.

وی افزود: البته در کنار توجه به بحث کیفیت و آموزش تخصصی، باید از لحاظ کمی نیز توجه ویژه‌ای در مجموعه داشته باشیم، به طوری که هر داوطلب بتواند چندین نفر دیگر را با خود برای حضور در هلال احمر همراه کند.

شعبانی تصریح کرد: تا آنجا که می‌توانیم باید این فرهنگ و ارزش را توسعه دهیم و دیگران را هم برای حضور در هلال احمر جذب کنیم، چراکه ترویج این فرهنگ ترویج ارزش‌های انسانی و ارزش‌های الهی است.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه خدمت‌رسانی سرعت عمل بسیار مهم است، عنوان کرد: حضور نیروهای جهادی در مشکلات از زوایای مختلف بسیار موثر است بنابراین با مشاهده خدمت‌رسانی‌های صورت گرفته در سیل، زلزله و حوادث، به این نتیجه می‌رسیم که حضور نیروهای جهادی علاوه بر حل مشکلات مردم، دارای اثرات روانی بسیاری نیز است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه آیت الله شعبانی با دریافت لباس داوطلبی به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر همدان درآمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات