خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای طرح شهید سلیمانی‌ در روستای حسین‌آباد عاشوری

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری جلسه توجیهی و طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در روستای حسین‌آبادعاشوی شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۶۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

اجرای طرح شهید سلیمانی‌ در روستای حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: جلسه توجیهی و طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در روستای حسین‌آبادعاشوی شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: جلسه توجیهی با حضور پزشک روستا، دهیاری‌ و رئیس شورای اسلامی و مسئول بسیج خواهران و برادران روستا و بهورزان در درمانگاه روستای حسین آبادعاشوی برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار اظهار داشت: مقرر شد بسیجیان داوطلب با همکاری کادر درمان با گشت‌زنی در روستا در صورت دیدن بیماران مبتلا یا مشکوک در معابر عمومی به آنها تذکر داده و به آنها آموزش قرنطینه دهند و در صورت شناسایی افراد بیمار نیازمند کمک مومنانه، سبد حمایتی و اقلام بهداشتی برای آنها تهیه کنند.

وی تصریح کرد: تذکر لسانی در راستای کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ و تاکید بر استفاده‌ از ماسک، عدم‌ برگزاری‌ مراسم‌ و مهمانی، درخانه‌ ماندن، رعایت‌ فاصله‌ اجتماعی و شستشوی‌ مرتب‌ دست‌ها در مسیر شکست کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کوید۱۹ نیز از تأکیدات این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات