خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان مطرح کرد
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۰۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: جشنواره گوهر فاطمی در ۴ محور عفاف حجاب  جهاد و ایثارگری، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش، خلاقیت و نوآوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار فیلم کوتاه، عکس، دل نوشته و شعر را شامل می شود، اضافه کرد: کارکنان پایور خواهر و برادر، وابستگان به سپاه، همسران و فرزندان دختر و پسر، سربازان و بسیجیان با عضویت فعال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول مهلت ارسال آثار را تا پایان دی ماه سال ۹۹ ذکر کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۴۴۳۳۴۷۰۶۸۳ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در خیابان شهید بهشتی، جنب بانک انصار، ساختمان قائم و طبقه چهارم دفتر فرهنگی خانواده مستقر است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان با بیان اینکه بسیجیان برای تحویل آثار به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند، اضافه کرد: 09925381854 برای ارسال آثار در پیام رسان‌های ایرانی اختصاص یافته است؛ شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند از طریق سروش، ایتا، بله، تلگرام و واتساپ آثار خود را ارسال کنند.

شاکر با اظهار اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه 1399 اعلام شده است، اضافه کرد: اقداماتی از این نوع در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب تا اندازه زیادی تاثیرگذار است، که امیدوار هستیم این جشنواره نیز مانند سایر اقدامات مشابه با استقبال جامعه هدف روبه رو شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات