خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای طرح شهید «سلیمانی» با مشارکت ۳۰۰ نفر از بسیجیان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۶۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

اجرای طرح شهید «سلیمانی» با مشارکت ۳۰۰ نفر از بسیجیان بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به طرح سراسری شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: شهرستان بهار نیز همچون سراسر کشور این طرح مهم را که مزین به اسم مبارک سردار دل‌ها شده است آغاز کرده و با مشارکت بسیج و سپاه و هلال احمر و شبکه بهداشت پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان بهار گفت: این طرح شامل سه بخش مراقبتی و حمایتی و نظارتی است و در این سه بخش گروه‌های بسیج کار، مأموریت و اقداماتی را که از قبل به صورت کامل آموزش دیده‌اند به نحو احسن در سطح جامعه انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بهارابراز داشت: در بخش مراقبتی گروه‌های بسیجی و هلال احمر با ارائه آموزش‌های لازم و مراقبت از بیماران بدون کمک و همراه کار را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: در بخش حمایتی بعد از شناسایی بیماران کرونایی، با اهداء داروهای مورد نیاز و بسته‌های غذایی از این بیماران دلجویی و پشتیبانی به عمل می‌آید و در آخر در بخش نظارتی به انجام صحیح اصول قرنطینه و در خانه ماندن نظارت می‎کنند و همچنین بر نحوه کار و فعالیت مشاغل گوناگون نظارت دارند .

هندی‌ورکانه ابراز داشت: در این طرح شهرستان بهار را به ۱۰۰ بلوک شهری و روستایی تقسیم کرده‌ایم که متولی هر بلوک یک تیم سه نفره شامل بسیجیان و داوطلبین جمعیت هلال احمر هستند که با توجه به آموزش‌هایی که از قبل دیده‌اند اقدامات حمایتی، مراقبتی و نظارتی خود را به صورت خانه به خانه و محله محور انجام می‌دهند و با پزشک مربوطه این طرح و شبکه بهداشت به صورت کامل در ارتباط و هماهنگ هستند.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۴۳ بیمار از این طریق شناسایی شدند و اقدامات و حمایت‌های لازم از آنها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در پایان ضمن تشکر از همه گروه‌های حاضر در این طرح گفت: از همه مردم عزیز شهرستان خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و توصیه‌های کادر درمان زحمتکش ما را در قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات