دومین جشنواره ققنوس بصورت مجازی در استان سمنان برگزار می‌شود

دبیر دومین جشنواره ققنوس استان سمنان گفت: جشنواره ققنوس با هدف به نمایش کشیدن آثار هنری دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی هنری تجسمی آوایی نمایشی و تصویری از مهرماه آغاز و در بهمن ماه به اوج خود خواهد رسید
کد خبر: ۹۳۰۱۹۳۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
دومین جشنواره ققنوس بصورت مجازی در استان سمنان برگزار می‌شودمحمد مهدی امیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تمامی مراحل این جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
دبیر دومین دوره جشنواره ققنوس افزود: در راستای رسیدن به اهداف جشنواره که شکوفایی استعداد هنرجویان و هدایت آن‌ها به مسیر صحیح رشدهنری است، دبیری بخش‌های جشنواره به هنرجویان توانمند سپرده شده است.
وی با اشاره به دبیران بخش‌های جشنواره گفت: در بخش هنر‌های تجسمی، حامد تیموری، بخش فیلم سجاد دهنوی، بخش هنر‌های آوایی پارسا مهدوی، بخش هنر‌های نمایشی امیرمحمد صباغی، بخش ادبیات و بخش شعر مریم میرحسینی انتخاب و تعیین شدند تا به صورت تخصصی در همان گرایش به بازبینی و تدوین آئین نامه جشنواره و تدبیر امور آن بخش بپردازند.
امیدیان با بیان اینکه امیرحسین دیابی به عنوان قائم مقام دبیرکل جشنواره منصوب شدند گفت: افتتاحیه جشنواره از روز دانشجو آغاز و تا بهمن ماه آثار دانشجویان از طریق سایت جشنواره، پذیرش می‌شود و اختتامیه جشنواره در روز‌های آغازین قرن جدید ۱۴۰۰ خواهد بود.
جشنواره ققنوس با هدف به نمایش کشیدن آثار هنری دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی هنری تجسمی آوایی نمایشی و تصویری از مهرماه آغاز و در بهمن ماه به اوج خود خواهد رسید./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار