رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طرح شهید سلیمانی با شرکت یک هزار و ۲۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۵۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مسئولیت کمیته حمایتی این طرح در سطح استان بر عهده بسیج سازندگی نهاده شده و مقرر است از روز شنبه آینده وارد فاز اجرایی شود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۴ هزار و ۲۸۰ جهادگر در قالب یک هزار و ۲۰ گروه جهادی با حضور در مناطق و محلات کم برخوردار سراسر استان نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بعد از شناسایی افراد نیازمند مبتلا به کرونا، برای تامین معیشت، ارسال و توزیع بسته‌های حمایتی اقدام می‌شود. فعالیت گروه‌های جهادی در سردشت، خوی، سلماس، میاندوآب و تکاب آغاز شده و مقرر است تا ریشه کن کردن این ویروس تمام خدمات به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی همچنین ابراز داشت: خدمات رسانی و مردم‌یاری در راستای ریشه کنی ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری آغاز شده و همچنان شاهد فعالیت جهادی گروه‌های مختلف در بازه‌های زمانی بوده‌ایم که امیدواریم در زمینه طرح شهید سلیمانی نیز با حضور جهادگرانه شاهد خدمات ارزنده‌ای باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات