خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین خبر داد

مشارکت ۶۰۰ بسیجی و ۹۰ بهورز در طرح شهید سلیمانی رزن و درگزین

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین با بیان اینکه در این طرح شهرستان رزن به ۱۳ناحیه و ۵۳ محله و درگزین نیز به ۶ ناحیه و ۲۱ محله تقسیم‌بندی شده است، گفت: در این طرح بیش از ۶۰۰ بسیجی و ۹۰ بهورز فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۹۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

مشارکت ۶۰۰ بسیجی و ۹۰ بهورز در طرح شهید سلیمانی رزن و درگزینداوود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان‌های رزن و درگزین با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا است، گفت: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با همه‌گیری کرونا در رزن اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین افزود: در این طرح بسته‌های حمایتی شامل اقلام بهداشتی و سبدهای معیشتی بین افراد واجد شرایط توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح شهرستان رزن به ۱۳ناحیه و ۵۳ محله تقسیم‌بندی شده است، گفت: محور فعالیت در این طرح خانه‌های بهورزان هستند که برای اجرای طرح با بسیجیان همکاری خواهند داشت.

مهدوی با اشاره به اینکه شهرستان درگزین نیز به ۶ ناحیه و ۲۱ محله تقسیم‌بندی شده است، افزود: در این طرح بیش از ۶۰۰ بسیجی و ۹۰ بهورز فعالیت می‌کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار