در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛

فعالیت 125پایگاه بسیج سلامت در لردگان و خانمیرزا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با فعالیت 125 پایگاه در شهرستانهای لردگان و خانمیرزا آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۷۴۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی در آئین شروع اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه پشت کوه میلاس لردگان و جمع گروهی از اهالی روستاهای گرگر و سرقلعه اظهار کرد: این طرح به نام سردار شهید"حاج قاسم سلیمانی" مزین شده، که با عنوان مدیریت و  کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه " هر خانه یک پایگاه سلامت"  اجرا می شود و هدف اصلی آن قطع زنجیره شیوع ویروس منحوس کروناست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان لردگان افزود:  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 125 پایگاه در شهرستانهای لردگان و خانمیرزا با همکاری سپاه، فرمانداری، شبکه بهداشت، هلال احمر و سایر ادارات شهرستان  در حال اجراست و پیش بینی می شود با قطع زنجیره ویروس کرونا، کاهش مرگ و میر و ابتلا به این بیماری را داشته باشیم.

رحیمی  خاطرنشان کرد: در این طرح شناسایی افراد مبتلا به کرونا و اماکن پرتردد، حمایت از خانواده‌های مبتلا و بی بضاعت و ایجاد نقاهتگاه در شهرستان های لردگان و خانمیرزا  مدنظر است که تا پایان ریشه کنی ویروس  این خدمات ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج و دهیاری ها اشاره کرد و ادامه داد: در راستای فرهنگ‌سازی و تبیین خطرات ویروس کرونا به مردم، هیئت‌های مذهبی و روحانیون مبلغ و پایگاه های بسیج و دهیاران در مناطق مختلف می‌توانند کمک بزرگی به ستاد کرونا و قرارگاه طرح حاج قاسم سلیمانی داشته باشند تا شاهد کاهش افراد مبتلا به کرونا و کاهش مرگ و میر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار