خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۷ تن و ۲۰۰ کیلو گرم برنج تقلبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۹۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: بر اساس گزارشات واصله، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ملایر از جایگزینی و تقلب در فروش برنج معمولی شیرودی که در بازار هر کیلو ۲۳ هزار تومان است با مارک کشت دوم قصر طلایی که در حال حاضر در بازار هر کیلو ۳۴ هزار تومان می‌باشد، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی کارکنان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان به آدرس مذکور اعزام و مقدار ۷ تن و ۲۰۰ کیلو گرم برنج تقلبی از انبار این واحد صنفی را کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: همکاری‌های مشترک ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با اداره صمت و تعزیرات حکومتی برای شناسایی و برخورد با هر نوع تخلف و جرایم اقتصادی حداکثری است.

*دستگیری باند سارقان و کشف ۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در ملایر

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سلگی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و در یک اقدام ضربتی در خارج از شهرستان  ملایر دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ نیز در بازرسی از یک پاتوق، یک دستگاه موتور سیکلت ۱۵۰ فاقد پلاک مخدوش شده، یک دستگاه موتور سیکلت ۱۲۵، یک دستگاه موتور سیکلت ان اس و یک دستگاه موتور سیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که در مجموع از چهار متهم، ۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: توسعه اقدامات پیشگیرانه و  شناسایی و دستگیری سارقان وسائل نقلیه به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

*دستگیری سارقان خودرو حین سرقت در ملایر

وی بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق، ۲ سارق را حین سرقت یک دستگاه اتومبیل دستگیر کردند.

سلگی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و مواد مخدر و درگیری بودند، بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های تخصصی، به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: اشرافیت اطلاعاتی و تلاش برای توانمندی عملیاتی در برخورد قانونی و قاطعانه با سارقان در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات