مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: روحانیون به عنوان پرچم داران مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۲۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در جلسه هم اندیشی علماء و روحانیون این شهرستان با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی، اظهار کرد: دشمن شناسی وظیفه همه مردم است و در شناخت دشمن نباید ساده‌ انگاری کرد .

وی ادامه داد: هوشیاری، دشمن‌شناسی، شناخت راه نفوذ و ابزار دشمن امری مهم است که مردم ما باید با بصیرت راه و اقدام مقابله با این نفوذ را بشناسند و با آن مبارزه کنند.

وی مهم ترین عامل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش آفرینی ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: دشمن به خوبی می داند وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها است.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن همواره با توطئه‌های متفاوت وارد می‌شود چراکه امروز مستکبران می‌دانند توان مقابله با مردم غیور ایران را ندارند، از این رو سعی می کنند از طریق نفوذ به اهداف خود دست پیدا کنند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بر مسائله بصیرت و بصیرت افزایی تاکید داشته‌اند.

حجت الاسلام مصطفی زاده روحانیون را فرماندهان مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات راهگشای خود بر مسئله دشمن شناسی تاکید جدی داشتند که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، لذا تلاش بیشتر روحانیون در مبارزه با جنگ نرم دشمن بسیار مهم و ضروری است و باید بر هوشیاری و آگاهی مردم افزود.

این مسئول یادآور شد: امروز دشمن همه همت خود را پس از شکست در صحنه‌های مختلف در قالب جنگ نرم آغاز کرده است و دشمنان با جنگ نرم به‌دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند.

مصطفی زاده با تأکید بر این که برای دستیابی به امنیت پایدار باید باورهای دینی خود را تقویت کنیم، ابراز داشت: امنیت پایدار امروز جامعه ما مرهون رشادت‌ها، ایثار، از خود گذشتگی،استقامت شهداء و ایثارگران و خانواده‌های آنهاست و این عزیزان سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات