مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

فعالیت‌های جهادی بسیجیان باید تبدیل به گفتمان شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: فعالیت‌های جهادی بسیجیان باید تبدیل به گفتمان شود گفتمانی که در این خدمت‌رسانی همگانی برای تحقق و پیشرفت مد نظر باشد.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۶۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
فعالیت‌های جهادی بسیجیان باید تبدیل به گفتمان شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پورحسینی در آئین اختتامیه «پویش مشق احسان» در جمع جهادگران دانشجو که در سالن اجتماعات کانون بسیج همدان برگزار شد، اظهار داشت: در ایام کرونا بسیجیان و جهادگران پای کار هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان غرب کشور تهیه شد، افزود: این بسته‌ها توسط جهادگران دانشجو بسته‌بندی و توزیع شد و حدود ۶۰۰ نفر روز با ۲۲۵ نفر درگیر کار بودند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به شرایط کرونا ما تعطیلی کار جهادی نداشتیم و کار به خوبی پیش رفت.

وی ادامه داد: ما دنبال این هستیم که کار‌های جهادی ارتقاء پیدا کند که این فعالیت‌های جهادی ما در عرصه‌های اقتصادی و... اثرگذار باشد و از این کمک‌های کوچک غفلت نکنیم.

پورحسینی تصریح کرد: این فعالیت‌های جهادی بسیجیان باید تبدیل به گفتمان شود، گفتمانی که در این خدمت‌رسانی همگانی برای تحقق و پیشرفت مد نظر باشد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور اسلامی و پیشرفته‌ای داشته باشیم و به سمت دولت و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی حرکت کنیم باید بتوانیم از دل کار‌های کوچک جهادی این گفتمان عظیم را ایجاد کنیم که همه پای کار بیایند و بتوانیم مسائل و مشکلات کشور را حل کنیم و به تحقق دولت جوان حزب اللهی کمک کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار