خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

پویش «یلدای مجازی» در فارس به راه افتاد

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس از اعلام فراخوان پویش بزرگ «یلدای مجازی» و برگزاری جشن‌های مجازی یلدای زینبی در این اداره‌کل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۵۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید خادمی، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، پویش بزرگ «یلدای مجازی» و جشن‌های مجازی یلدای زینبی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این پویش تمامی دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین می‌توانند با تهیه و ارسال فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای و یا تصاویر از صفحات شخصی مجازی با هشتگ #یلدای_مجازی، را تا تاریخ سی‌ام آذر ماه به شناسه yaldayemajazi۱  در برنامه شاد و یا به سامانه http://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۵۳۹۷ ارسال كرده و هم‌استانی‌ها را به ماندن در خانه و برگزاری شب یلدای مجازی دعوت و در فضای مجازی منتشر كنند.  

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یك‌هزار فیلم کوتاه در حمایت از پویش #یلدای_مجازی از زمان نشر دریافت شده است، گفت: برگزاری شب یلدا با جمعیت بالا درواقع نشان دادن چراغ دعوت از ویروس کرونا به داخل خانه‌هاست که می‌تواند پیامدهای زیان بار و غیرقابل جبرانی را برای خانواده‌ها درپی داشته باشد.

خادمی اظهار كرد: فراموش نکنیم که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا برگزاری دورهمی‌های خانوادگی همانند شب یلدا باز هم باید چشم انتظار موج حمله ویروس کرونا در جامعه باشیم.

وی تصریح كرد: در زمان وضعیت بحران همانند شرایط کنونی که جامعه درگیر شیوع ویروس کروناست باید ازآن پرهیزکرد و هرگونه نشست‌های دسته جمعی و حضوری خطرآفرین است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: بر این باوریم که اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با همکاری و مشارکت دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین می‌تواند نقشی در فرهنگ‌سازی و پرهیز از برگزاری جشن یلدا به‌صورت حضوری و دید و بازدید داشته باشیم اقدام به برگزاری فراخوان پویش بزرگ #یلدای _مجازی و سلسه جشن‌های مجازی یلدای زینبی كرده است.

خادمی افزود: آدرس کانال پویش #یلدای_مجازی در شبکه شاد @yaldayemajazi است که منتخب فیلم‌های ارسالی در کانال استانی پویش یلدای مجازی در همین شبکه منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه جشن‌های یلدای زینبی در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ آذرماه از مناطق مختلف استان از طریق کانال farsfarhangi  در شبکه شاد پخش زنده خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین می‌توانند با درج هشتگ# یلدای مجازی و پوسترهای پویش و جشن‌های مجازی یلدای زینبی کانال @farsfarhangi  در صفحات شخصی مجازی، به این پویش پیوسته و تصویر مربوط به صفحه‌ای که مطالب را انتشار داده را ارسال و در قرعه‌کشی شرکت كند.

خادمی در پایان یادآور شد: با توجه به این‌که شب یلدا با تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار مقارن شده است، جشن‌های مجازی یلدای زینبی با برنامه‌ریزی اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی در سراسر استان با تقدیر از کادر درمان و اختتامیه جشنواره حافظ خوانی همراه با مسابقات آنلاین، از طریق کانال شبکه شاد همراه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار