خبرهای داغ:
یاسر متانت
ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان

دشمنی امروز استکبار ،دشمنی با اصل اسلام و دین است

سید مسعود خاتمی در جمع بسیجیان مجمع راهبردی بسیج گلپایگان که در حسینیه سیدالشهدای سپاه برگزار شد،دشمنی امروز استکبار را،دشمنی با اصل اسلام و دین دانست.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۹۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، همزمان با هفته دانش و پژوهش در سپاه،مجمع راهبردی بسیج شهرستان با حضور نمایندگان کارگروههای تخصصی در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد.در این مراسم که در خصوص بررسی نتایج کارگروههای تخصصی و رفع موانع و مشکلات و موانع شهرستان به  واسطه بسیج برگزار گردید، سید مسعود خاتمی نماینده ویژه مراسم بود.

ریاست مجمع ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان،دشمنی امروز استکبار را ،دشمنی با اصل اسلام و دین دانست و گفت: جابجایی احزاب و گروهها در دستگاه ریاست جمهوری آمریکا ناشی از تغییر تاکتیک است و خوش بینی به بهبود شرایط داخلی با سر کار آمدن  بایدن نوعی خیال واهی است

سید مسعود خاتمی تاریخ سالهای انقلاب را در انتخاب سازش و مقاومت، را نشانگر مسیرآینده انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و  در دو راهی سازش و مقاومت،مقاومت به مراتب کم هزینه تر و پر فایده تر از سازش است.

  وی  قرار گرفتن ایران اسلامی را در شرایط آماده باش جنگ اقتصادی  را فرصت استفاده از تهدیدها دانست و گفت: باید این باور را داشته باشیم که می توانیم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ، منابع ، معادن و خروج از اقتصاد تک محصولی از این گردنه سخت عبور کنیم .

 ریاست مجمع ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان، با بیان تصممیات راهبردی دشمن از 40 سال پیش برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی  نظام بیان داشت: نمونه این نفوذ در وزارت بهداشت و طرح کنترل جمعیت است که امروز به عنوان یک چالش جدی  برای ما قرار دارد و هم اکنون در مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی برگزار شده و درحال برنامه ریزی برای رفع این معضل هستیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار