خبرهای داغ:
مسئول سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

دولت باید به‌دنبال اثرناپذیری از تحریم‌ها باشد نه صرفا لغو تحریم‌ها

مسئول سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: دولت به دنبال اثرناپذیر شدن کشور از تحریم باشد و نه صرفا به دنبال لغو تحریم‌ها.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۹۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

دولت باید به‌دنبال اثرناپذیری از تحریم‌ها باشد نه صرفا لغو تحریم‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: دولت به دنبال اثرناپذیر شدن کشور از تحریم باشد و نه صرفا به دنبال لغو تحریم‌ها.
مسلم محرمی در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اظهار داشت: اگر عقب‌نشینی و سازش با دشمن دستور کار دولت باشد دولت آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات خود در برجام بازنخواهد گشت و هیچ امتیازی به طرف مقابل خود نخواهد داد.

وی افزود: تجربه گذشته ارتباط ما با غرب و آمریکا نشان می‌دهد راه پیروزی در مذاکرات و جنگ سیاسی و اقتصادی با دشمنان ایستادگی عزتمندانه است.

مسئول سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان با نقد بودجه سال آینده کشور بیان داشت: وابستگی بودجه سال آینده به نفت  2 هزار و 300 میلیون بشکه در روز است که این موضوع باعث کسری بودجه شدید و افزایش ضریب آسیب‌پذیری اقتصادی کشور می‌شود.

وی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس و بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند باید تغییرات اساسی روی بودجه سال آینده کشور اعمال شود و مطابق سند چشم انداز، قطع وابستگی به نفت در دستور کار قرار گیرد.

محرمی افزود: نوع بستن بودجه نشان می‌دهد دولت بر روی پیروزی بایدن و بازگشت به برجام حساب باز کرده و امید بسته است و این موضوع در تقابل با منطق و تجربه و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: همچنان که کارشناسان دلسوز در زمینه اقتصاد و نیز رهبری معظم انقلاب تأکید دارند باید نگاه و تمرکز دولت بر روی اقتصاد درون‌زا باشد و دولت به دنبال اثرناپذیر شدن کشور از تحریم باشد و نه صرفا به دنبال لغو تحریم‌ها.

انتهای پیام/

ارسال نظرات