خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه ناحیه همدان در پی عروج سردار ابوحمزه

سپاه ناحیه همدان در پیامی عروج سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۵۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

پیام تسلیت سپاه ناحیه همدان در پی عروج سردار ابوحمزهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه ناحیه همدان در پی درگذشت جانباز ۸ سال دفاع مقدس، سردار ولایتمدار و رشید اسلام غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پیام تسلیتی صادر کرد .

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

بی‌شک سردار بسیجی، غلامعلی ابوحمزه از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را در کربلاهای 8 سال دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد.

آری آن جانباز سرافراز، بعد از دفاع مقدس نیز به صورت جهادی و خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی و.. حضوری فعال و مستمر داشت و با صلابت در برهه هایی از زمان ، پاسداران استان سمنان ، تهران ، قزوین ، مرکزی ، همدان، کرمان را راهبری نمود.

سپاه ناحیه همدان، عروج ملکوتی این جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز ایشان، مردم ولایتمدار استان همدان و نیز همرزمانش تسلیت عرض می‌نماید.

 از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستار و امیدواریم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدای کربلا همنشین باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات