رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش:

دورهمی ها تلاش های یک ماهه اخیر را به باد خواهد داد

دکتر کوروش دالوندی گفت:اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجددا شاهد پیک و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۵۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری سبیج استان مرکزی؛دکتر کوروش دالوندی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در جمع خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا، باعث شد تا شب یلدا را مانند دیگر مراسمات، مختصر و حتی برخی از هموطنان آن را کنسل و به سال های آینده موکول کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این بیماری همچنان ادامه دارد و به صورت کامل ریشه کن نشده است، برپایی و برگزاری هر نوع تجمعی هر چند کوچک نیز می تواند بر آتش این بیماری بدمد و اوضاع را مجددا بحرانی کند.

وی تاکید کرد: جمع های کوچک و دورهمی های خانوادگی نیز می تواند خطرناک بوده و به همین دلیل از خانواده ها می خواهیم تا حد امکان از برپایی این تجمعات خودداری و در صورت جمع شدن بیشتر از یک ساعت طول نکشد.

دکتر دالوندی خاطرنشان کرد: اگر خانواده و اطرافیانتان را دوست دارید و سلامتی و بقای عمر آنها برای شما مهم است، از رفتن به خانه و دید و بازدیدهای شبانه با آنها بپرهیزید.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش یادآور شد: در این شرایط نباید احساسی عمل کرد و به انبار باروت کرونا، آتش افکند چراکه این بیماری دائماً در حال تغییر ماهیت است و اگر دوباره به پیک آن برخورد کنیم، اینبار با توجه به فصل سرد سال، پیک زمستانی خطرناک تر از ماه های قبل و گرم سال خواهیم داشت.

وی در پایان مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرد و گفت: در حال حاضر صلاح انسان ها در دوری از هم و خودداری از حضور در هر گونه تجمعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار