خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

کش رو زن حرفه ای در قزوین به دام افتاد

سردار ابراهیمی گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین، کف زن حرفه ای که اقدام به 50 فقره کش روزنی و کف زنی در شهرهای قزوین و کرج کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۰۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کف زنی و کش رو زنی در صرافی های سطح شهر قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مشخص شد، فردی با یک جلد پاسپورت جعلی و مسلط به زبان ترکی استانبولی در پوشش توریست به بهانه خريد دلار به صرافی ها مراجعه و در حين شمارش وجه، تعدادي از پولها و دلارها را كش رفته و بدون اينكه صاحب صرافي متوجه شود از محل متواري شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه این متهم در یکی از استان های همجوار با رصد اطلاعاتی مجدد کارآگاهان مشخص شد، متهم برای اقدامات مجرمانه خود قصد ورود به شهر قزوین را دارد که بلافاصله اکيپي مجرب از ماموران در محور ورودي شهر مستقر و در یک اقدام منسجم پليسي سريع وی را دستگير کردند.

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی به عمل آمده به 25 فقره کش رو زنی و کف زنی در سطح شهر قزوین و 25 فقره سرقت به همین شیوه و شگرد در شهر "کرج" اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شده است، تصريح كرد: پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار