حجت الاسلام عسکری در مراسم معارفه فرمانده بسیج طلاب و روحانیون رفسنجان:

بصیرت افزاییِ انقلابی در جامعه از وظایف بسیج طلاب است

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: بصیرت افزایی در راستای روشنگری و جلوگیری از تحریف دشمن باید در دستور کار بسیج طلاب باشد.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۱۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم معارفه فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان رفسنجان با حضور امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام جعفری مسئول بسیج طلاب استان کرمان و مسئولان پایگاه‌های برادران و خواهران بسیج طلاب شهرستان رفسنجان درمحل دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت الاسلام اصغر عسگری با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: دهه بصیرت، ایام فاطمیه و هفته مقاومت هر کدام می‌تواند بهانه‌ای برای ارتباط با مردم است که باید این ارتباط‌ها حفظ شود.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: طلاب به عنوان یک حرکت بزرگ و ارزشمند سیاسی، اجتماعی و نظامی باید جهت داشته باشد؛ مسئولان طلاب باید سمت و جهت حرکت را مشخص نمایند.
وی با بیان اینکه یکی از مطالبه‌هایی که در مورد بسیج طلاب وجود دارد بحث معنویت افزایی است، افزود: طلاب نسبت به عصمت و طهارت، قرآن و راویت‌های اسلامی معرفت افزایی داشته باشند و در مسائل معنوی، سیاسی و آگاه سازی رشد کنند.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: بصیرت افزایی در راستای روشنگری و جلوگیری از تحریف دشمن است و این موضوع باید در دستور کار همه بخصوص طلاب باشد؛ امروز تحریف وجود دارد و در قرآن نیز به این موضوع اشاره شده است.
وی با اشاره به اینکه ریشه شکل گیری عاشورا تحریف حقایقی بود که جلاد را جای شهید جلوه دادند، گفت:عامل بسیاری از وقایع تاریخ، تحریف بود. تحریف، امیرالمومنین (ع) را خانه نشین و سر امام حسین (ع) را در کربلا بالای نیزه‌ها برد.
امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه مساجد باید پایگاه یارگیری برای اسلام، انقلاب و رهبری باشد، خاطرنشان کرد: مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مراکز یارگیری انقلاب برای رهبری باشد. طلبه و بسیج کارشان فقط نماز و منبر رفتن نیست بلکه باید مردم یاری و کمک به محرومان را هم مد نظر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مردم باید طلبه را در حوادث مختلف زندگی در کنار خود ببینند، ادامه داد: اگر طلبه سه رکن سواد، تقوی الهی و مردم داری را داشته باشد مردم او را در کنار خود می‌بینند و دوست خواهند داشت.
عسکری در پایان سخنان خود بر تقویت همکاری سپاه در جهت هم افزایی با طلاب بسیج و ائمه جماعات تاکید کرد.
یاد آور می‌شود در این مراسم حجت الاسلام سید علی حسینی به عنوان مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه مقاومت امام خمینی (ره) شهرستان معرفی و حکم مسئولیت فرماندهی حوزه مقاومت توسط حجت الاسلام جعفری به ایشان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار