فرمانده سپاه بیت المقدس:

سپاه امنیت را در تمام پرواز‌ها ایجاد کرده است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه سپاه از دل مردم، برای مردم و در مسیر آرمان‌های انقلاب است گفت: سپاه امنیت را در تمام پرواز‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۷۰۰۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه سپاه از دل مردم، برای مردم و در مسیر آرمان‌های انقلاب است گفت: سپاه امنیت را در تمام پرواز‌ها ایجاد کرده است.
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با فرمانده پرسنل حفاظت استان به مناسبت پنجم دی ماه سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر استقرار سپاه در فرودگاه‌ها مبنی بر صیانت از هواپیمایی کشوری اظهار کرد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حوادث سختی داشتیم و با استقرار نیرو‌های سپاه در فرودگاه‌ها امنیت پرواز‌ها تامین شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تشریح ماموریت سپاه در فرودگاه استان خدمت متواضعانه به مسافران هوایی را از برنامه‌های جدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه‌ها دانست و افزود: احترام به مردم جزو تاکیدات دین و ائمه معصومین سلام الله علیهم و همچنین امام راحل ره و مقام معظم رهبری است و تجربه نشان داده است هر چه بتوانیم خدمات مطلوب تری به مسافران ارائه نماییم، رضایتمندی آن‌ها به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی به اهمیت فرودگاه‌ها و تامین امنیت آن‌ها اشاره کرد و افزود: امنیت از مولفه‌های پیوست خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه استان می‌باشد و حضور کارکنان نظامی و انتظامی پشتوانه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی خواهد بود.

سردار حسینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های متعددی برای برهم زدن امنیت سفر‌های هوایی و حریم آسمان کشور داشته‌اند، اما با نقش‌آفرینی سپاه حفاظت هواپیمایی این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات