خبرهای داغ:
حجت الاسلام واضحی آشتیانی:

فتنه سال 88 را منافقین جبهه خودی رقم زدند

حجت الاسلام واضحی آشتیانی در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سال روز حماسه نهم دی به تبیین سیره سیاسی زندگی آن حضرت و تطبیقی از تحولات جریان‌های صدر اسلام و مسائل روز کشور پرداخت.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۲۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
فتنه سال 88 را منافقین جبهه خودی رقم زدندبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان، وی زندگی حضرت زهرا (س) را درس آموز و الگوگیری از این بانوی متقی را بر همگان لازم دانست و افزود: دختر رسول خدا (ص) در همه صحنه‌های تاریخ ساز اسلام حضور فعال داشته و در دفاع از نبوت و معرفی و تثبیت امامت فداکاری‌های بسیاری نمودند.
سخنران بیت رهبری، تعمق و تفکر در تحولات پیش آمده در صدر اسلام را درس آموز دانسته و افزود: سه گروه صادقین، منافقین و منحرفین در کنار پیغمبر (ص) حضور داشته و در کنار امام علی (ع) نیز حضور فعال داشتند و در زمانه ما چه در عصر امام خمینی (ره) و چه در زمان رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) این سه گروه نیز حضور دارند؛ و همین سه گروه هستند که تاریخ را به سمت صراط مستقیم یا جاده انحراف می‌کشانند. صادقین انسان‌های شایسته و دلسوزی هستند که تعدادشان کم است، اما تاثیرگذارهستند و می‌توانند همین عده قلیل جریان تاریخ به سمت جبهه حق را عوض کنند.
حجت الاسلام واضحی در ادامه به فتنه ۸۸ اشاره‌ای داشت و افزود: فتنه غبارآلود سال ۸۸ را همین عده منحرف و منافق در جبهه خودی رقم زدند مانند همان منافقین و منحرفینی که بعد از رحلت پیغمبر اکرم (ص) فضای غبارآلود و فتنه انگیزی ایجاد کردند و با هیاهو حق را از امام علی (ع) غصب کردند. فتنه همان فتنه است فقط مهره‌های آن عوض شده اند.
در پایان وی دفاع از ولایت فقیه را پیام حماسه نه دی خواند و گفت: ما باید ضمن استعانت از صادقین دلسوز جبهه انقلاب از دو گروه نفاق و منحرف به شدت پرهیز کرده، آنا را بشناسیم و به مردم نیز بشناسانیم تا در انتخابات افراد دلسوز و صادق را برای تصدی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی معرفی نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار