خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم سیاسی:

جوانان از دستاوردهای انقلاب بی‌اطلاع هستند

یک کارشناس علوم سیاسی گفت: جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه بی‌اطلاع هستند.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام عبدالله علیقلی زاده امروز در گردهمایی که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات در کانون جوانان سپاه سلماس هم‌زمان با سالگرد شهادت بانوی دو عالم و اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی برگزار شد، به جایگاه شهدا در کشور  اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی ما امروزه اگر در همه منطقه و جهان دارای عزت و بالندگی می باشد فقط این مهم از دستاوردهای خون پاک شهدا و مجاهدانی هم چون حاج قاسم سلیمانی است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه جوانان از دستاوردهای انقلابی اسلامی اطلاع چندانی ندارند، ادامه داد: همه ما باید راه و منش شهدا را الگوی تمام زندگی خود قرار دهیم و از هیچ گونه کوششی در راستای تحقق اهداف انقلاب چشم پوشی نکنیم.

این مسئول به مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی در راه دفاع از انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا داعش را در منطقه به وجود آورد و قصد داشت امنیت و آرامش کشور ما را تهدید کند و اگر مدافعان حرم نبودند، اکنون ما باید با داعش در کشور خودمان مبارزه می‌کردیم.

این مسئول ادامه داد: همان گونه که رهبر انقلاب اشاره کردند، به حاج قاسم باید به چشم یک مکتب نگاه کرد، چون ایشان در عمل نشان دادند که تابع ولی فقیه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات