خبرهای داغ:

9 دی ماه سر آغاز فصل نوین در پیوند امت یا ولایت بود

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه 1399 بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه 1399 بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است.

حماسه بزرگ 9 دی ماه عنوان نماد پایداری بر ارزش ها و یکی از رخداد های بزرگ و درس آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و در مصاف با جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی بود که نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه ای پیچیده و خطرناک عبور داد و در متن خود بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و دشمن شناسی ملت ایران را در گذرگاه های حساس و سرنوشت ساز کشور تبلور و به سمت یک هدف والا سوق بخشید.

یوم الله 9 دی ماه سر آغاز فصل نوینی در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و تجلی گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی) و صحنه ای شکوه‌مند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملّت بزرگ ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه ها و طراحی های شوم جبهه دشمن و چالش ها و بحران های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی میهن اسلامی به شمار می رود.

تردیدی نیست زمینه ساز اصلی برای حضور ده ها میلیونی مردم در 9 دی ماه سال 88 و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه، روشنگری ها  و هدایت های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) بوده است به گونه ای که معظم له به عنوان رأس حرم اقتدار نظام جمهوری اسلامی با ایفای نقش محوری و تعیین کننده، الگویی فاخر و جامع را در عرصه دشمن شناسی و دشمن ستیزی فراروی سایر ملت ها و جوامع ضد استکبار قرار دادند.

قطع یقین امروز مهم ترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران بوده؛ لذا ضمن ایجاد هوشیاری در مقابل روش های مختلف دشمن از جمله نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر باید نقشه دشمن را درک کرد و برای مقابله با استمرار دشمنی ها با ملّت ایران باید در هر دوره ای طراحی و نقشه دشمن در عرصه های مختلف را فهمید و بر  اساس آن ، پیشگیری، دفاع خوب یا حمله پیش دستانه را انجام داد.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت این روز الهی، اعلام می دارد هم چون گذشته در صیانت و پاسداری  از جمهوریت و اسلامیت نظام، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و ابراز امیدواری می کند همه مسئولان با نصب العین قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) و با اتکاء به ظرفیت های داخلی و اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان های والای بنیان گذار کبیر آن ، روز به روز نزدیکتر  شده و با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) بر  دشمنان نظام و فتنه های آتی غلبه کرده و برای شکوفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی بکوشند.                                                                  

بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار