خبرهای داغ:
بیانیه سپاه ناحیه نهاوند:

۹ دی سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است

در بیانیه سپاه ناحیه نهاوند آمده است: ۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

۹ دی سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرورآفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای و دفاعی از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته‌اند. فتنه‌ سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.

۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند.

آری ۹ دی ماه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می‌دهند که می‌فرمود «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

 سپاه ناحیه‌ نهاوند ضمن گرامیداشت یازدهمین سالروز این حماسه افتخارآفرین ملّی، این روز را به مردم فهیم ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک می‌گوید و همدل و هم‌نوا با مردم نجیب و سرافراز ایران، امیدوار است که همواره نور بصیرت الهی در دل‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی باشد و سایه‌ رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا روزی که چشم همه آرزومندان و منتظران حقیقی به جمال دل‌آرای صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت حجت (عج) روشن شود مستدام و پایدار باشد و همگی در رکاب رهبر عظیم‌الشأنمان، در خیل سربازان مهدی فاطمه (عج‌)،‌عاقبت بخیر شویم؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار