خبرهای داغ:
کانون بسیج فرهنگیان شهید زیوری ناحیه ۲ همدان به مناسبت نهم دی ماه ۹۹ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهید زیوری ناحیه ۲ همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کانون بسیج فرهنگیان شهید زیوری ناحیه ۲ همدان به مناسبت نهم دی ماه ۹۹ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«حماسه ۹ دی یک حادثه بیاد ماندنی در تاریخ است. این حادثه باید حفظ شود، باید گرامی داشته شود.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ نشانه‌ای از قدرت خداوند در هدایت دینی مردم و نقطه عطف عظیمی در تاریخ ایران اسلامی بوده، در زمانی که توطئه‌چینان خارجی و فریب‌خوردگان و فتنه‌گران داخلی همه کینه‌ورزی خود را به میدان آورده بودند خون شهیدان مظلوم این سرزمین به جوشش آمد و نام مقدس اباعبدالله (ع) در سراسر این کشور اهل بیت طنین‌انداز شد و طومار همه دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی را به هم پیچید.

انتخابات سال ۸۸ یکی از عرصه‌های بزرگ مشارکت مردم در حمایت از انقلاب بود و درصد مشارکت مردم در این انتخابات می‌توانست بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، تا سال‌ها حرکت پیش‌رونده حاکمیت دینی را تضمین کند، اما بدخواهان این بالندگی اجتماعی را تاب نیاوردند و با غبارآلوده کردن صحنه سیاسی اجازه آشوبگری کینه‌توزان داخلی و خارجی را فراهم کردند و کسانی که منافع مالی و سیاسی و اقتصادی منطقه‌ای آن‌ها در سایه نظام حاکمیت اسلامی به خطر افتاده بود ضرر‌های شدید اقتصادی و اجتماعی به این حاکمیت دینی وارد کردند.

نقطه اوج حقد و دشمنی در تقابل با مکتب حسینی در روز عاشورای سال ۸۸ بروز کرد و با امداد الهی مردم غبار فتنه را کنار زدند، علم را در دست، ولی فقیه دیدند و در مسیر هدایت و فرماندهی رهبر انقلاب حرکت عظیم خود را شروع کردند. حرکتی که در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان عامل وحدت‌بخش در برابر توطئه‌های دشمنان ثبت و ماندگارشد. تاریخ معلم بشریت است و دوستان بدانند دشمنی استکبار پایان ندارد چنانچه در شهادت شهید فخری‌زاده به عنوان یک شخصیت علمی، استکبار دشمنی خود را با پیشرفت علمی ایران اسلامی بیش از پیش نشان داد؛ لذا همواره باید تا ارتقاء سطح بصیرت و آگاهی و تبعیت از، ولی مسلمین شرایطی ایجاد کنیم که استکبار جهانی و ایادی مزدور منطقه‌ای آن هیچ‌گاه حتی تصور اقدام علیه حاکمیت اسلامی در ایران عزیز را در ذهن نداشته باشند.

بسیج فرهنگیان در سالگرد این واقعه عظیم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدا به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده به عنوان شهدای ترور وکینه‌توزی استکبار جهانی، یوم الله ۹ دی را ارج نهاده و بار دیگر بر صیانت ملت انقلابی و عاشورایی این میهن اسلامی در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده و به پیشرفت علمی جوانان پرشور و ولایی این سرزمین در رسیدن به قله‌های افتخار و خدمت‌رسانی به مردم در مبارزه با بیماری کرونا و تولید واکسن داخلی مباهات می‌کند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/
ارسال نظرات