خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
مسئول معاونت تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه با بی‌بصیرتی‌هایی که در جامعه وجود داشت فتنه ۸۸ اتفاق افتاد،گفت: ماموریت ذاتی بسیج حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۵۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

ماموریت ذاتی بسیج حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی در نشست مربیان عقیدتی استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رحمت خدا انسان‌هایی را شامل می‌شود که وظایف خود را نیکو و محکم متقن انجام دهند و از سر هم بندی و بی‌اعتنایی به استحکام کار به شدت پرهیز کند، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و فراگیری دنیا و کشور ما شبهات عقیدتی نیز به وجود آمد که ناشی از بی‌بصیرتی اعتقادی است.

وی افزود: پاسخگویی به شبهات اعتقادی کرونا به عنوان موضوع مقاله‌نویسی بسیج ابلاغ شد که ۱۷ مقاله توسط مربیان بسیجی به دبیرخانه امور مربیان سپاه استان تحویل شد.

مسئول معاونت تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه با بی‌بصیرتی‌هایی که در جامعه ما وجود داشت فتنه ۸۸ اتفاق افتاد، عنوان کرد: ماموریت ذاتی بسیج حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر کسی می‌خواهد از دستاوردهای انقلاب صیانت کند به طور قطع باید بصیرت خود را بالا ببرد تا بتواند جبهه حق را از جبهه باطل تشخیص دهد.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به اتفاقات و فتنه‌های سال‌های گذشته و با بیان اینکه دلایل این اتفاقات نتیجه بی‌بصیرتی است، ابراز داشت: دشمن با نفوذ در دستگاه‌ها و کشور اقدام به فتنه می‌کند.

وی با بیان اینکه ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده ریشه در نفوذ دارد، گفت: مربیان بسیجی باید آمادگی لازم را در راستای پاسخگویی به شبهات در درون بسیج و جامعه را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات