خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

یکی از ویژگی‌های اصلی سردار سلیمانی ولایتمداری است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۸۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

 حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن دهه بصیرت را تبریک گفت، بر ضرورت مراقبت از هنجارها، ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: ملت ایران در هر برهه‌ای از بصیرت کافی برخوردار بوده و راه درست انتخاب را کرده‌اند و بنابراین تمامی کارها به نحو احسن پیش رفته است.

وی تصریح کرد: دشمنان از روش‌های مختلف برای فتنه‌انگیزی در کشور استفاده کردند تا ملت ایران را از مسیر آرمانی و ارزشی خود دور کنند اما امروز مردم بیدار هستند و در مقابل فتنه‌های دشمنان و استکبارگران می‌ایستند که این نشانگر بصیرت، آگاهی و ولایت‌پذیری ملت ایران است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری و تبعیت از مقام معظم رهبری برای استمرار انقلاب اسلامی لازم است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی مکتب سردار سلیمانی ولایت‌مداری بود، بنابراین ملت ایران نیز باید حد فاصل خود با معاند را تشخیص داده و ولایت‌پذیر باشند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم الگویی مثال‌زدنی برای نسل جوان امروزی و آینده است، گفت: سردار سلیمانی ذخیره دفاع مقدس بود و برای شناساندن ایشان به نسل جوان، باید داشتن الگو در ابعاد دینی، شجاعت، انقلابی بودن، تبعیت از ولایت رهبری، نابودی داعش و روش‌ها و سیاست‌های این سردار بزرگ برای نابودی بیگانگان را به نسل امروز معرفی کنیم.

‌شهسواری عنوان کرد: تاکید سردار سلیمانی نیز بر آن بود که مردم ایران ولایت‌مدار بوده و در مسیر ولایت حرکت کنند تا دشمنان نتوانند به خاک اسلام و مسلمین تجاوز کنند.

 

وی گفت: بنابراین برای رسیدن به قله پیروزی باید با استعانت از پروردگار متعال، پیروی از خط رهبری و آموختن از آموزهای مکتب سردار سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: نسل امروز نیز همانند نسل‌های گذشته پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و تا پای جان از آن دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات