خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

حماسه 9 دی بیانگر پایبندی ملت به انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: حماسه 9 دی بیانگر پایبندی ملت به انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۸۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت‌الاسلام مهدی رضایی امروز در برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، یاد و خاطره اولین سالگرد شهادت مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی سپاه سلماس در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه سبب می شود ایمان رشد پیدا کند و انسان نتیجه و ثمره ایمان را ببیند، مقاومت و ایستادگی بر ایمان و شعار توحید است.

وی تصریح کرد: استقامت در کنار ایمان ارزش دارد وگرنه کفار هم در مسیر باطلی که قرار دارند، استقامت می ورزند.

رضایی گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم فارغ از دسته بندی ها و جناح بندی ها در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه پایدار هستند.

این مسئول یادآور شد: حضور چشمگیر مردم با بصیرت و هوشیار در راهپیمایی 9 دی سال 88، به جهانیان نشان داد که این حضور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با اشاره به ۱۳ دی اولین سالگرد شهادت فرمانده سلحشور حاج قاسم سلیمانی و برادر ابومهدی مهندس که در یک اقدام تروریستی توسط جنایتکاران به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر در مقابله با گروه‌های تروریستی، تکفیری و متجاوزی که دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند، در دفاع از کیان اسلام نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار