خبرهای داغ:
همزمان با اولین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شیفت ایثار با پویش من یک سلیمانی ام در شهرستان فلاورجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۶۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ،همزمان با اولین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شیفت ایثار با پویش من یک سلیمانی ام در شهرستان فلاورجان برگزار گردید. 

در ادامه فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان به برنامه هایی که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه شهید برونئی برگزار گردید اشاره و افزود :برنامه های گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن مکتب سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه های بسیج کارخانجات در حال پیگیری می باشد. جواد کاظم زاده در ادامه افزود : علاوه بر مراسمات یادبود سردار سلیمانی چاپ پوستر سردار و توزیع در کل شهرستان؛مسابقه کتابخوانی و وصیت نامه سردار ، پویش نذر خون کارگران ،مسابقه نامه ای به سردار و نقاشی به عشق سردار ویژه خانواده های کارگران و ارایه کمک های مومنانه به نیازمندان از جمله برنامه های شاخص بسیج کارگری در کارخانجات می باشد.
گفتنی است که کارگران شهرستان فلاورجان نیز در روز شهادت حاج قاسم به عشق سردار دلها کار کردند و ثواب آن را به روح ایشان هدیه نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها