مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار:

مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب سیدالشهداء است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار بیان داشت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ره)، همان مکتب عاشوراست.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۳۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه عمار مشهد بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی به گفته مقام معظم رهبری یک مکتب است و مکتب وی در امتداد مکتب امام خمینی (ره) و در واقع همان مکتب عاشورا است.

وی بیان کرد: شهدای زیادی از اول انقلاب داشتیم. اما شهدای شاخص مانند شهید سلیمانی کم داریم.

حجت الاسلام احمدی اشاره کرد: مقام معظم رهبری ده سال پیش ایشان را شهید زنده خواندند. شهید قاسم سلیمانی هم قهرمان ملی و هم قهرمان امت اسلامی بودند. ایشان چهره بین المللی مقاومت نیز شدند.

وی تاکید کرد: اخلاص در وجود ایشان موج می‌زد. ایمان و عمل صالح انسان را به جایی می‌رساند که فکرش را نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی شخصی عادی بود که به این مقام و جایگاه رسید.ایمان و عمل صالح محبت و عشق خدا را در دل انسان قرار می‌دهد.

وی افزود: در دل حاج قاسم غیر از خدا چیزی نبود. قلب او حرم خدا بود. به همین دلیل ایشان سردار دل‌ها شد. این مهمترین شاخصه شهید قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: حاج قاسم اشدا علی کفار و رحما بینهم بود و هفت مرحله سیر و سلوک الی ا.. را که انسان را به فنای الی ا.. می‌رساند، را گذرانده بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: خدا در حدیث قدسی میفرماید: " هر کس مرا طلب کند، محبوب من می‌شود؛ و محبت من به آن می‌رسد و وقتی محبت داشت، عاشق من می‌شود. هر کس عاشق من شود، من عاشق او می‌شوم و او را به شهادت می‌رسانم. بعد از شهادت من خدا دیه او می‌شوم؛ و کسی که خداوند دیه او شود فنای الی الله می‌شود. "

ویب یان داشت: هفت مرحله سیر و سلوک که مصداق بارز آن در شهید سلیمانی دیده میشد، ایشان رو جز شهدای شاخص کرد.

وی درپایان گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ره) است؛ و مکتب امام  راحل نیز برگرفته از مکتب عاشورای امام حسین(ع)  است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها