خبرهای داغ:
مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان:

پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان از برگزاری  پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۵۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در همدان برگزار می‌شودرضا مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار  دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط شبکه جوانان رضوی در استان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف شناخت راز محبوبیت و جهانی شدن سردار سلیمانی برگزار می‌شود، گفت: این پویش با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی»  است که در آن به مرور آنچه «حاج قاسم» را «حاج قاسم» کرد و راز محبوبیت این شهید عالی مقام  که با رفتنش همه قلوب به هم ریخت و در دل‌ها آشوبی برپا کرد پرداخته شده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان با اشاره به اینکه محتوای کتاب «مکتب سلیمانی» بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در منزل سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است، گفت: کتاب با ۳۰ درصد تخفیف ویژه عرضه می‌شود که برای تشکل‌ها تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص نحوه تهیه و خرید کتاب تصریح کرد: افراد برای خرید کتاب «مکتب سلیمانی» می‌توانند با تخفیف ویژه ۳۵ درصد از پل‌های ارتباطی کانون خادم یاری نوجوانان و جوانان رضوی استان همدان اقدام کنند.

مرتضایی با تاکید بر اینکه این پویش تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش بزرگ می‌توانند با مراجعه به سایت www.raaz.javanan.org  و یا با ارسال پیامک عدد ۵ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای شرکت‎کنندگان در این پویش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:  افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۵۰۴۲۱۸۷ تماس حاصل کنند.
پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار