خبرهای داغ:
استاندار قزوین

نظام آموزش و پرورش اساس توسعه کشور است

جمالی پور گفت: نظام آموزش و پرورش اساس توسعه کشور است و خیرین، سفیران در راه اعتلای تربیت جامعه هستند.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۵۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در آیین راه اندازی بنیاد خیرین استان قزوین که صبح امروز با حضور مسوولان استانی در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد بیان کرد: ایجاد فضاهای خیرخواهانه اقدام ارزشمندی است که باید آن را قدر بدانیم و در راستای گسترش این محافل اقدام نماییم.

وی گفت: ساختن یک کشور در سایه همکاری و مشارکت عمومی اتفاق می افتد و هر چقدر مردم در این مساله مشارکت داشته باشند قطعا ثمرات بزرگی برای کشور خواهد داشت.

استاندار قزوین عنوان کرد: معمولا دولت ها منابع محدودی دارند به ویژه کشور ما که به دلیل شرایط تحریم با مشکلات زیادی مواجه است و برهمین اساس نیازمندیم تا جهت رفع مشکلات از ظرفیت های داخلی استفاده در کنار منابع دولتی استفاده نماییم.

جمالی پور اظهار کرد: قزوین دارای قدمت و فرهنگ ۸ هزار ساله است و استانی است که دوستدار علم و فرهنگ است لذا حضور مردم در عرصه تعلیم و تربیت یک فرصت بزرگ جهت پرورش نسلی اندیشمند می باشد.

وی گفت: نظام آموزش و پرورش موجب توسعه کشور می شود تا جامعه بتواند به آن شایستگی های لازم برسد و مدارج عالی را طی کند و با نگرش روشن مردم وارد بازار کسب و کار شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان مرکز تربیت است که سنگ‌بنای تربیتی در این بنا شکل می گیرد و سرمایه گذاری در این بنا خیر بزرگی را نصیب ما می کند و باعث اعتلای میهن می شود و حضور خیرین موجب کاهش آسیب ها و تقویت عرصه نظام تربیتی می شود.

جمالی پور با اشاره به اینکه استان آماده حمایت از خیرین می باشد خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در کشور داریم و مردم به دلیل باورهای مذهبی در امور خیریه حضور خوبی دارند. نظام آموزش و پرورش اساس توسعه کشور است و خیرین ما سفیران در راه اعتلای تربیت جامعه هستند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار