مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان زیادی در کنار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۱۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

حجت الاسلام علی متین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود در سال‌های مبارزه با داعش ایمان در مقابل کفر ایستاده بود یک واقعیت محض است و به پشتوانه رادمردی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این صف‌آرایی در مقابل دشمنان دین و خدا شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه، اقتدار و قاطعیت سردار سلیمانی در این رویارویی تاثیر بی‌بدیلی داشت، اضافه کرد: در کنار ایشان جوانان زیادی تربیت شدند به طوری که گمنام زندگی کردند، به صورت ناشناس خدمت کردند ولی کارهای بزرگی رقم زدند و منطقه را از لوث وجود داعش پاک کردند.

 این مسئول ضمن اشاره به اینکه شهید سلیمانی به محور وحدت تبدیل شده‌ بودند، اضافه کرد: در نتیجه وجود ذی‌قیمت ایشان بود که نیروهای ارتشی و مردمی کشورهای منطقه از جمله عراق، ایران، لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و ... با یکدیگر متحد شده و بدون احتیاج به کشورهای غربی در مقابل داعشی‌های خون‌خوار ایستادند.

 متین با بیان اینکه ایشان حتی بعد از شهادت‌شان نیز به شکل دیگری نقطه ثقل وحدت و همدلی شدند، اظهار کرد: بعد از اینکه سردار دل‌ها را از دست دادیم، همه ملت‌ یکپارچه سوگوار شدند و خواص جامعه صرف‌نظر از عقاید سیاسی خود بر لزوم انتقام‌گیری از دشمن جبار پای فشردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، سردار سلیمانی متعلق به یک جریان فکری خاصی نیست، اضافه کرد: آحاد ملت صرف‌نظر از سلایق فکری و باورها، زبان و دین، خودشان را خون‌خواه این بزرگ‌مرد می‌دانند.

 وی با بیان اینکه مردم در فضای واقعی و مجازی روزهاست که خودشان را برای استقبال از سالگرد شهادت ایشان آماده می‌کنند، اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری مراسم‌ بزرگداشت با حضور حداکثری مردم وجود ندارد، برای همین یکایک مردم به صورت خودجوش در فضای مجازی راه و یاد این شهید وارسته را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات