خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید «نواب صفوی» همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت سوق دادن جوانان به مسجد و معنویت

همدان- فرمانده پایگاه شهید «نواب صفوی» همدان گفت: برنامه‌های این پایگاه با محوریت سوق دادن جوانان به مسجد و معنویت برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۳۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت سوق دادن جوانان به مسجد و معنویتعلی اصغر اکرمی سرمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آغاز به کار دوباره و قوی پایگاه شهید «نواب صفوی» به همت هیات امنای مسجد امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی ازموارد مهم در شروع کارهم‌سو شدن پایگاه و هیات امنا است که باعث رشد و پیشرفت خواهد شد.

وی با بیان اینکه از دیگر هدف‌های این پایگاه رسیدن به جایگاه برتر در سطح استان و حتی کشور است، گفت: برنامه‌های این پایگاه با محوریت سوق دادن جوانان به مسجد و معنویت برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده پایگاه شهید «نواب صفوی» همدان با تأکید بر جذب و مشارکت جوانان خاطرنشان کرد: شناسایی جوانان با استعداد و آسیب‌شناسی و استفاده ازظرفیت‌ها، تعامل و همکاری با فرهیختگان محله و مسجد و هیئت از دیگر برنامه‌ها است.

اکرمی سرمد با اشاره به اجرای طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در راستای مقابله با کرونا افزود: در این زمینه پایگاه مقاومت شهید «نواب صفوی» حوزه شهید «شکری‌پور»، پایگاه خواهران حضرت آسیه (س) حوزه حضرت زهرا (س)، مرکز جامع سلامت سمیعی باباطاهر، مسجد امام خمینی (ره) وهیئت قلعه بن بازار همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

وی ادامه داد: این طرح با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» راه‌اندازی شد و تاکنون توانسته‌ایم در چند مرحله تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و سه مرحله هم ضدعفونی معابر و مغازه‌ها و ادارات دولتی و حوزه مقاومت و از جمله سازمان پزشکی قانونی را داشته باشیم.

فرمانده پایگاه شهید «نواب صفوی» همدان در پایان گفت: یقین داریم با همکاری و ارتباط خوب بین پایگاه برادران، مسجد، پایگاه خواهران و استفاده درست از ظرفیت‌ها به اهداف دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات