خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

مطالبه منطقی ما رفع تحریم‌ها است و باید برداشته شوند

تبریز- امام جمعه شربیان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در 19 دی، گفت: تاکید ایشان در خصوص امریکا و خارج شدن آن از برجام، حاوی نکات مهمی است که مهم ترین آن مطالبه منطقی ما رفع تحریم‌ها است و باید برداشته شوند.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۴۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر شربیان، افزود: تحریم یك جنایت و خیانت در حق ملت ایران است، باید برداشته شود. البته اقتصاد ایران را باید به‌گونه‌ای قوی كنیم تا سیاست‌بازی‌ها در آن اثرگذار نباشد. خنثی سازی تحریم اولویت است.

وی ادامه داد: قانون مجلس؛ تصمیم مجلس و دولت در باب لغو تعهدات برجامی، تصمیم منطقی، عقلایی و قابل قبولی است وقتی طرف مقابل به هیچ‌كدام از تعهداتش عمل نمی‌كند، معنی ندارد جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل كند. تعهد در مقابل تعهد، اگر آن‌ها به تعهدات خود برگردند ما هم به تعهدات خود باز می‌گردیم.

حجت الاسلام علیانسب  بیان کرد: قدرت موشكی؛ چرا باید به توان نظامی خود تكیه كنیم؟ چون روزگاری هواپیمای میگ صدام، تهران را از بالا بمباران می‌كرد و ما كاری نمی‌توانستیم بكنیم. آمریكایی‌ها موشك‌هایی به صدام داده بودند كه از بغداد به تهران می‌رسید.
وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی حق ندارد كشور را به این شكل نگه دارد. قدرت دفاعی امروز ما محاسبات دشمنان‌مان را تغییر داده است.

خطیب نماز جمعه شربیان به حضور منطقه‌ای آمریکا اشاره و بیان کزد: آمریكایی‌ها اعتراف كرده‌اند به این‌كه به‌دنبال بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا هستند. وظیفه ما در منطقه این است كه دوستان‌مان را تقویت كنیم. حضور ایران در منطقه، ثبات‌آفرین است‌.

حجت الاسلام علیانسب گفت: ورود واكسن آمریكایی و انگلیسی به كشور ممنوع است. به فرانسه هم اعتماد چندانی نداریم. واكسن ایرانی مایه افتخا ر است برخی سعی نكنند انكار كنند یک ماهه ابهام ایمنی اور ژ انسی, ژنی , احتمال خطر,خودشان امتحان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها