خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی گفت: تفاوت یک مدیر با تفکر بسیجی با سایر مدیران همین است که مدیر بسیجی یک مدیر عملیاتی است و در صحنه عمل خود را ثابت کرده و به حرف و سخن بسنده نمی‌کند.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۵۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه آستان به همراه مسئول معاونت نظارت و تایید صلاحیت سپاه استان، حسین بروجردی معاون روابط‌عمومی سپاه استان، محمد سرباز مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، هادی بغدادی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان، با نقی سیاهکالی مرادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام معبودی در این دیدار بیان کرد: حضور اقشار بسیج همچون بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش جزو برکاتی است که در ترویج و گسترش تفکر بسیج در خانواده بزرگ آموزش و پرورش نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگیان در جامعه گفت: موضوع فرهنگ و فرهنگیان در جامعه امری اساسی و مهم است و با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه لازم و ضروری است که نگاه ویژه‌ای به این قشر در تلاش و زحمتکش ایجاد شود.
 
عمل گرایی، شاخصه اصلی یک مدیر با تفکر بسیجی است

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: در اهمیت جایگاه فرهنگیان همین قدر کافی است که مدیران و تولیدگران جامعه از مدارس پرورش می‌یابند و در واقع مدیران آینده کشور در مدارس تربیت پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به مشکلات دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی جهت حضور در کلاس‌های درس عنوان کرد: باید بستری برای دسترسی عادلانه همه دانش آموزان در تمام مناطق استان فراهم شود.

وی افزود: پیش از شیوع بیماری کرونا دانش آموزان با ورود به محیط مدرسه با بسیاری از رفتار‌های گروهی و اجتماعی آشنا می‌شدند، اما شیوع کرونا موجب ایجاد مشکلات زیادی شده که با ریشه کنی این بیماری و طی سال‌های آینده این مشکلات نمایان خواهند شد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: تفاوت یک مدیر با تفکر بسیج با سایر مدیران همین است که مدیر بسیجی یک مدیر عملیاتی است و در صحنه عمل خود را ثابت کرده و به حرف و سخن بسنده نمی‌کند.
 
در حاشیه این دیدار، با مسوول بسیج دانش آموزی و مسوول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک دیدار انجام شد.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها