خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه همدان گفت: سرگروهان در جلسات خود ضمن شناسایی افراد نخبه باید به حمایت از این افراد اقدام کنند و هر فردی در هر زمینه‌ای که دارای استعداد است را به آن جهت سوق دهند و تنها به شناسایی اکتفا نکنند.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

سرگروهان صالحین ضمن شناسایی افراد نخبه باید به حمایت از این افراد اقدام کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی در جلسه سرگروهان صالحین استان با تأکید بر لزوم دستیابی به نتایج مورد نظر در جلسات صالحین، اظهار داشت: برگزاری جلسات باید به نحوی باشد که با خروجی مناسبی همراه شود و صرفاً به مطرح کردن گزارش در آن بسنده نکنیم.

وی افزود: قطعاً تنها با ارائه گزارش‌ها در جلسات، فرصت لازم از دست می‌رود، بنابراین بهتر است تا گزارش‌های به صورت مکتوب دریافت و در جلسه‌ها به بحث کردن در رابطه با چگونگی پیاده کردن وظایف بر عهده سرگروهان بپردازیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر در منطقه‌ای نوآوری توسط اعضا رخ دهد در جلسات جمعی برای استفاده دیگران باید مطرح شود، عنوان کرد: سیاست اصلی بر فعال شدن این شجره طیبه و تقویت شبکه است و باید تلاش کنیم تا در این راستا به فعالیت بپردازیم.

وی با تقدیر از اقدامات سرگروهان استان در راستای اهداف صالحین، گفت: در این جا باید از حجج اسلام باقری، عبدی و منصوری به عنوان سرگروهان شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین و رزن به صورت ویژه تقدیر به عمل آورده شود که در سرکشی‌های مستمر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند.

شعبانی با اشاره به اینکه نحوه فعالیت در هر منطقه باید با ویژگی‌های آن منطقه همخوانی داشته باشد، مطرح کرد: یکی از اقداماتی که باید توسط این مجموعه راه‌اندازی شود، طراحی اتاق عملیاتی برای مطالعه مصوبات و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب است.

وی تصریح کرد: مصوبات موجود بیشتر به صورت کلی مطرح می‌شود و راه عملیاتی شدن آن موضوع مهمی است که باید در این اتاق فکر به آن توجه و ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید از نخبگان حاضر در جلسات صالحین حمایت شود، اظهار داشت: سرگروهان در جلسات خود ضمن شناسایی افراد نخبه باید به حمایت از این افراد اقدام کنند و هر فردی در هر زمینه‌ای که دارای استعداد است را به آن جهت سوق دهند و تنها به شناسایی اکتفا نکنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات