خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

کاهش و کنترل کرونا در استان، یک اقدام جمعی بود

جمالی پور گفت: کاهش و کنترل شیوع بیماری کرونا مرهون خدمات تمام دستگاه ها و نهادهای مردمی است.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پنجاه و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور در این مراسم بیان کرد: در استان قزوین، همه دستگاه ها با هم افزایی در راستای پیشگیری از کرونا صحنه های بی بدیل آفریدند و قرارگاه های مردمی که با نظارت سازمان تبلیغات سازماندهی شده بودند همه دست به دست هم دادند تا در امر پیشگیری و درمان کمترین آسیب به مردم برسد.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا و به ویژه با آغاز موج سوم کرونا در استان قزوین همه همچون یک ید واحده عمل کردند و سپاه استان با توجه به مأموریت های سخت در مرزهای کشور بسیار جدی وارد این حیطه شد و اقدامات در خور و شایسته ای را ارائه کرد و البته اقدامات دیگر دستگاه ها همچون پلیس، هلال احمر و غیره نیز بسیار موثر و همگام بوده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: امروز با توجه به این تعامل در حالی که استان در حال ورود به یک بحران شدید بود، عزم و همکاری اعضای ستاد در امر پیشگیری و توجه و همراهی مردم و رعایت پروتکل ها موجب شد میزان بستری ها از ۶۰۰ نفر در روز به کمتر از ۱۸۰ نفر برسد.

استاندار قزوین عنوان کرد: در بیمارستان ها نیز تلاش بسیار زیادی از سوی کادر درمان انجام شد و مراقبت این کادر در بیمارستان ها موجب کاهش فرایند ابتلا و کاهش فوتی ها شود.

جمالی پور اضافه کرد: استان قزوین جزو استان های پیر کشور است و این امر موجب شده مرگ و میرها در استان به دلیل سایر بیماری ها بالا باشد اما عزم پزشکان و پرستاران عزیز ما از هفته دوم آذر موجب کاهش مرگ و میرها شد و امروز به نقطه ای رسیدیم که مطلوب نیست اما اطمینان بخش است.

وی افزود: رسانه ها نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی دارند و همیشه همراه و حامی ما بوده اند. استان قزوین در حوزه همکاری بین مجموعه های دستگاهی بسیار بی نظیر بوده به گونه ای که همه با هم در حل مشکلات مختلف در عرصه های اجتماعی هم صدا بوده و در پی ایجاد راه حل های برای تسهیل مشکلات مردم هستند و در این بین سلایق سیاسی وجود دارد اما این امر مانع خدمت رسانی نشده و همه هم صدا هستند.

استاندار قزوین در ادامه با تقدیر از تلاش ائمه جمعه و آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام جمعه قزوین در این امر بسیار همراهی کرده و میدان داری نمودند که بسیار قابل تقدیر است و فرایند استان فرایند همدلی برای خدمت و تسهیل گری برای مردم بود که خروجی آن شرایط خوب موجود در استان است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار