فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری آثار شهدای گرمسار و رزمندگان دفاع مقدس برای تألیف و انتشار کتاب عکس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس استان سمنان گفت: این کتاب آماده چاپ است.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در گردهمایی پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: با تألیف و گردآوری کتاب «عکس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس استان سمنان» گام مهم و ارزنده‌ای را در پاسداشت نام و یاد شهدا برداشته‌شده است.

وی بابیان اینکه کتاب عکس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در سطح استان آماده چاپ هست اما این در حالی است که از آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان گرمسار آثار کمی در این کتاب گردآوری‌شده است، افزود: آثار زیادی به‌جامانده و نیاز است این آثار جمع‌آوری و حق مطلب در این کتاب ادا شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ نابرابری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می‌کند و هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ این انقلاب ورق زد.

گلینی با تأکید بر لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جدید بیان کرد: ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثار به‌عنوان یک ضرورت در جامعه کنونی احساس می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها