محمدرضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از اجرای ۱۵۲ عنوان برنامه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۳۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سالن جلسات فرمانداری قروه و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه محمد رضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی سپاه دفاع از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: همه ساله و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های ویژه‌ای از سوی مرکز و استان به شهرستان‌ها ابلاغ می‌گردد که در کنار آن شهرستان‌ها نیز برنامه‌هایی را اجرا می‌نمایند.

وی با بیان اینکه در سال جاری و همزمان با دهه مبارک فجر ۱۵۲ عنوان برنامه در شهرستان قروه اجرایی خواهد شد افزود: از این تعداد ۱۱ برنامه نیز به عنوان برنامه شاخص در نظر گرفته شده اند که در طول ایام الله دهه مبارک فجر اجرا می‌شوند.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به برنامه‌های شاخص شهرستان، خاطر نشان کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان قروه و در بخش‌های تابع، برگزاری میز خدمت به همت بسیج ادارات و در راستای رسیدگی به مناطق محروم، برگزاری مراسم ویزه روز زن، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا که در اکثر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد و برگزاری برنامه شاخص در بهارلو که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری یادواره شهدا آبروی محله، اهدای جهیزیه به ۲۰ نفر از زوج‌های جوان نیازمند، برگزاری جشن انقلاب در مسجد جامع شهر سریش آباد، برگزاری یادواره روز ملی شهرستان قروه و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که می‌طلبد همراه با دستور العمل استانی باشد و اگر شرایط عادی باشد ان شا الله یک راهپیمایی همه جانبه و گسترده خواهد بود.

مومنی به برنامه بصیرت افزایی و روشنگری در فضای مجازی نیز اشاره نمود و بر اهمیت اجرای برنامه‌های مرتبط با فضای مجازی تاکید نمود.

در ادامه این جلسه علیرضا عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با عظمتی که شاهد ان هستیم در جهان و بدون تکیه بر فدرت‌های غرب و شرق رخ داد و در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه در دیگر کشور‌های جهان نیز شاهد وقوع انقلاب‌هایی بوده ایم افزود: هیچ کدام از انقلاب‌هایی که در دیگر کشور‌های جهان رخ داده اند ماندگاری نداشته اند و می‌بینیم که جز چند خط در تاریخ چیزی از ان‌ها باقی نمانده است.

عبدی به شرایط کشور پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی یک نظام طاغوتی خودکامه بدون توجه به رای مردم بر سر کار قرار داشت در حالی که با پیروزی انقلاب اسلامی نظامی برخواسته از مردم با اتکا به رای مردم به وجود آمد.

وی به دشمنی‌های استکبار جهانی در طول بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی تمامی جهان در برابر ایران اسلامی ایستاد و پس از آن نیز دشمن با تحریم‌های ظالمانه به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از درون این تحریم‌ها برای ما پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی ایجاد شد.

عبدی در پایان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: باید برنامه‌ها با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و همه تلاش کنیم تا برنامه‌ها با شکوه‌تر از سال‌های قبل اجرا شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات