خبرهای داغ:
همدان- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: زندان، عاقبت سارق حرفه‌ای با کشف ۱۲ فقره سرقت در ملایر شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۴۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
زندان، عاقبت سارق حرفه‌ای با ۱۲ فقره سرقت در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد باقر سلگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت از آپارتمان و داخل خودرو  و تلاش شبانه‌روزی مامورین کلانتری ۱۲ به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان نهایتاً مخفیگاه سارق شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته توسط مامورین این یگان از مخفیگاه، اموال مسروقه‌ای شامل ضبط خودرو، فلش، یک لنگه درب آهنی، پیک نیک، چندین جفت کفش، گلدان به همراه گل‌های آپارتمانی، میلگرد و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در ادامه فرد سارق به این کلانتری انتقال که در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۲ فقره سرقت داخل آپارتمان و داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه اقلام کشف شده از این مخفیگاه بالغ بر ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: اموال کشف شده توسط مامورین این یگان به مال باختگان تحویل و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای تحویل مراجع قضایی شد.

سلگی با بیان اینکه زندان، عاقبت سارق حرفه‌ای با کشف ۱۲ فقره سرقت در ملایر شد، ضمن تقدیر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، تصریح کرد: پلیس هوشمندانه و قاطعانه با سارقان حرفه‌ای برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات