خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خبر داد

افزایش نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌‌های جدید کرونایی در ملایر

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از افزایش نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۱۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
افزایش نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین فارسی در نشست مشترک با مسئولین اکیپ‌های ناظر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی با اشاره به افزیش شمار مبتلایان جدید بیماری کرونا در شهرستان ملایر اظهار داشت: متاسفانه با کاهش رعایت دستوارلعمل‌ها و عادی انگاری شرایط، در روز‌های اخیر شمار مبتلایان این بیماری در ملایر رو به افزایش است.

وی با اشاره به تداوم وضعیت زرد در ملایر یادآور شد: این وضعیت بسیار شکننده است و تداوم آن و حرکت به سمت وضعیت آبی، نیازمند همکاری آحاد مردم و جدی گرفتن خطر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با تأکید بر افزایش و تشدید نظارت‌ها ابراز داشت: از جمله محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال محدودیت برای فعالیت واحد‌های صنفی بعد از ساعت ۲۰:۳۰ و اعمال منع تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد است.

وی در ادامه تعطیلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بعد از ساعت ۲۰:۳۰، تعطیلی تمام مراسمات مستلزم ایجاد تجمعات خطرآفرین و اعمال قانون خودرو‌های متخلف توسط پلیس راهور را از دیگر اقدامات در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا برشمرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات