فرمانده سپاه ناحیه بردسکن :

هدف مجمع راهبردی بسیج حل مشکلات مردم است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: هدف مجمع راهبردی بسیج، حرکت در جهت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی  در اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج که با حضور فرماندار بردسکن و تنی چند از مسئولین شهرستان و کارکنان سپاه شهرستان بردسکن حضور داشتند، اظهارکرد: در سپاه و بسیج زمینه بروز و ظهور تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد به منظور رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن فراهم می‌شود.
 
وی افزود: رویکرد بسیج ایجاد زمینه ظرفیت جدید در بسیج، جذب نخبگان و تشکیل مجامع بسیج، و سازماندهی این قشر متفکر در کارگروه‌های شورا‌ها و اقشار است که این امر موجب ایجاد بستر مناسب برای بررسی چالش ها، نیاز‌ها و موانع پیش روی انقلاب و ارائه راهکار‌های مناسب برای برون رفت از این مشکلات است.
 
جنیدی افزود: پیام مجامع و شورا‌ها در بین اقشار مردم این این است که اداره و مدیریت بسیج توسط بسیجیان با حضور و مشارکت اعضای موثر در تصمیم گیری ها، شبکه‌ای قابل اعتماد و منسجم را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بهره مندی از مجمعی تصمیم ساز با خرد جمعی و صاحب نظر و کمیسیون‌های مختلف، نقش آفرینی سمن‌های قشری در حوزه قشر و جامعه به منظور کارآمدی نظام، ایجاد قابلیت‌های تولید طرح‌های نو و تحول آفرین از جمله نتایج این شبکه منسجم مجمع است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهارداشت: مجمع راهبردی بسیج ۷ کارگروه تخصصی دارد و افراد داخل این کار گروه‌ها نیز نخبه هستند.
 
جنیدی با بیان اینکه مهمترین مشکلات شهرستان در این مجمع رصد می‌شود، بیان کرد: مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف در مجمع راهبردی بسیج تصویب و جهت حل مشکلات به فرماندار شهرستان به منظور ابلاغ به مجموعه ادارات شهرستان ارسال میگردد.
 
وی میزان تاثیر پذیری مجمع را به تعامل دستگاه‌های اداری و مهمتر از آن مطالبه گری اعضای مجمع ذکر کرد و اظهاداشت: همه مسئولین با اعضای مجمع باید در یک تعامل و همدلی کار را انجام دهند تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.
 
در پایان در رای گیری صورت گرفته رضا علی نژاد به عنوان رییس مجمع راهبردی با ۶۶ رای و نخعی با ۲۴ رای به عنوان نایب رییس انتخاب شدند. همچنین مجتبی نظام آبادی با اخذ ۶۶ رای به عنوان ناظر انتخاب شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها