رئیس شورای شهر زنجان در گفت وگو با "بسیج":

هزینه اجرای المان ۱۵ خرداد کم‌تر از ۳ میلیارد تومان است

زنجان-رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که هزینه اجرای المان ۱۵ خرداد ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است، گفت: اگر موانع برطرف شود ظرف ۴ ماه آینده این المان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۹۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: در طول ماه گذشته برای ساخت المان ۱۵ خرداد، از کمیته تطبیق مجوز یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان را دریافت کردیم، اما قیمت فهرست بها مشکل حال حاضر است.
هزینه اجرای المان ۱۵ خرداد کم‌تر از ۳ میلیارد تومان است

وی گفت: ستاد الزام کرده تا مجوز ساخت باید بر اساس فهرست بها باشد بر همین مبنا نیز پیمانکار حاضر که همان شرکت نقش‌یاد است با نازل‌ترین قیمت اجرای پروژه المان ۱۵ خرداد را بر عهده گرفته است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که هزینه اجرای المان ۱۵ خرداد ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است، گفت: در این بین برای این امر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر کمبود بودجه وجود دارد، به همین دلیل از فرماندار درخواست ترک تشریفات کردیم.

وی تصریح کرد: سازه المان ۱۵ خرداد یک سازه هنری است و با ساخت مجسمه تفاوت دارد و هر پیمانکاری توانایی اجرا ندارد، با این‌که از فرمانداری درخواست ترک تشریفات شده، اما فرماندار مدعی است که منابع اجرای پروژه موجود نیست. در حالی که اگر موانع توسط فرمانداری رفع شود، اقدامات اجرایی ساخت المان از همین روز‌ها آغاز می‌شود.

راشاد با اشاره به این‌که پروژه ساخت المان ۱۵ خرداد زیر مبلغ معاملات عمده قرار دارد، گفت: مبلغ دقیق اجرای پروژه ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان است بنابراین زیر ۳ میلیارد تومان قرار گرفته و جزو پروژه‌های عمده شهری محسوب نمی‌شود.

وی عنوان کرد: اگر موانع مرتفع شود، شورا تصمیم بگیرد و کمیته تطبیق تایید کند در عرض کم‌تر از ۴ ماه این پروژه به اتمام رسیده و افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار