فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اولین و اصلی‌ترین ماموریت کارکنان لشکر عملیاتی پنج نصر ارتقاء و حفظ آمادگی‌های دفاعی است.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۱۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در  مراسم  تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصربیان داشت: اولین و اصلی‌ترین ماموریت کارکنان لشکر عملیاتی پنج نصر ارتقاء و حفظ آمادگی‌های دفاعی است و مبنای فکری و اندیشه‌ای مسئولین لشکر باید به این موضوع اختصاص یابد.

وی همچنین ادامه داد: در مجموعه سپاه کارکنان اعم از پاسداران و بسیجیان و برادران وظیفه برای اجرای ماموریت‌های مختلف توان چند منظوره داشته باشند؛ کما اینکه می‌بینیم سپاه در انواع ماموریت‌های دفاعی؛ امدادی و امداد رسانی؛ اجتماعی و فرهنگی و سازندگی به ایفای نقش می‌پردازد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین افزود: لشکر پنج نصر یادگار و خونب‌های شهدای بزرگی همچون شهید شوشتری عزیز می‌باشد و نام پنج نصر یاداور افتخارات بزرگی است که این لشکر در دوران دفاع مقدس رقم زد؛ لذا کارکنان این یگان باید با اقتدا و الگو قراردادن شهدای گرانقدر لشکر بتوانند بار دیگر افتخاراتی را برای لشکر به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین در راس تشکیلات باید اولویت خود را بر صیانت و حفاظت از کارکنان نمایند و با هم افزایی و دید بلنداهداف راهبردی با یکدیگر همکاری سازنده داشته باشند.

سردار نظری در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امروزه می‌بینیم که قدرت‌های استکباری از درون دچار اضمحلال گردیده اند و ما باید در انقلاب اسلامی همچنان که هیمنه و قدرت استکبار را در زمینه‌های نظامی و دفاعی و... یکی پس از دیگری شکستیم در این جنگ اقتصادی و ارزی نیز این قدرت‌های پوشالی را بشکست بکشانیم.

در پایان نیز از زحمات سرهنگ پاسدار  رسولی جانشین سابق لشکر و سرهنگ پاسدار اصلی معاون هماهنگ کننده سابق لشکر تقدیر بعمل آمد و سرهنگ  پاسدار نیازی بعنوان جانشین و سرهنگ  پاسدار کاظمی بعنوان معاون هماهنگ کننده جدید لشکر معارفه شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها