کتاب زندگی نامه سید هادی موجانی خیر مدرسه ساز کشور، با حضور جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از مسئولان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،  آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه سید هادی موجانی  خیر مدرسه ساز و با حضور دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  ، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و مشارکتهای مردمی  ،قورچی بیگی مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه ی مهرگیتی ،جاسم حسین پور مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ،مدیر عامل و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در محل اداره کل نوسازی مدارس  برگزارشد.

توسعه و تجهیز مدارس مدتی است که در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، نسبت به تهیه و تدوین کتاب زندگی‌نامه خیرین مدرسه ساز کرده است.

در ابتدای این جلسه ،مهندس جاسم حسین پور ضمن تشکر از حضور کلیه مدعوین جهت شرکت در مراسم رونمایی اظهارداشت استان تهران ۱۵۰پروژه در دست اجرا دارد که در این مدت طبق بازدید های صورت گرفته و با پیگیری های  رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان تامین شد

دکتر قفلی ادامه داد:ابتدای امسال گفته شد ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد  که  با مشارکت خیرین در شرایط بد اقتصادی کشور و گرانی مصالح  و بیماری کرونا، تقریبا اکثر این کلاس ها به اتمام رسید .                   

وی افزود: باید ۳۰۰ هزار کلاس درس درکشور ساخته شود تا به استاندارد جهانی نزدیک شویم.

طرح هایی همچون آجربه آجر و پویش من مادرم همه فرزندان ایران ، موجب می شود همه مردم بتوانند درامر مقدس مدرسه سازی مشارکت نمایند. خانم دکتر مهاجرانی معاون مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور خطاب به اقای موجانی گفت: دستان پر مهر شما خیرین را می بوسیم شما مدارسی را بنا می کنید که مکان ساختن انسان است. وی ادامه داد: مسیری که در جهت تکریم از خیرین آغاز شده کار مقدس و زیبایی است و مردم باید بدانند در تنگناهای اقتصادی انسانهایی هستند که از  دیگران دستگیری می کنند و باید این مهربانی ها تکثیر شود .                          .

 

 

ارسال نظرات