خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر در سپاه ناحیه بوئین زهرا

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر در سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۳۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا نورالله محمدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در نشست خبری دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی امسال هم باید همانند سال‌های قبل گرامی داشته شود گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن است که به رهبری بزرگمرد تاریخ امام خمینی کبیر به وقوع پیوست.

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر در سپاه ناحیه بوئین زهرا
وی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرشان کرد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما را از انجماد فکری نجات داد و روش خوب زیستن را به ما آموخت.

محمدی با اشاره به اینکه امسال هم همانند سال‌های گذشته برنامه‌های سپاه و بسیج در سطح بسیار بالا انجام خواهد شد و بر سه محور، بیانیه گام دوم انقلاب، بیان دستاورد‌های انقلاب، ترسیم نقشه راه آینده انقلاب اسلامی خواهد بود افزود: امسال بالغ بر ۲۰۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا با برشماری برنامه‌های مهم و ستاره دار سپاه ناحیه بوئین زهرا جهت اجرا در دهه فجر خاطر نشان کرد: زنگ انقلاب مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی در پایگاهها، گرامیداشت مقام زن، گروه سرود خودرویی و ... از مهم‌ترین این برنامه هاست.

وی در پایان گفت: برنامه مهم و اصلی دهه فجر امسال اهدا ۱۱۰ جهیزیه به زوج‌های جوان خواهد بود.

۲۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها