خسارت ۲۱۵ میلیاردی کرونا به حوزه گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان دی‌ماه سال جاری، حدود ۲۱۵میلیارد تومان به حوزه گردشگری استان خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۵۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید امین قاسمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا تا پایان دی‌ماه سال‌جاری با ۶۰ درصد کاهش گردشگران در سطح استان لرستان مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته و آمارهای موجود از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان دی‌ماه سال جاری، حدود ۲۱۵ میلیارد تومان به تأسیسات گردشگری لرستان خسارت وارد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به مانور تبلیغاتی معرفی جاذبه‌های تاریخی-طبیعی که در دوران کرونا در کل کشور انجام گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همکاران در این برهه با معرفی شایسته جاذبه‌های گردشگری در فضای مجازی، استان لرستان مقام سوم را کسب کرد.

قاسمی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی های انجام گرفته برای دوران پسا کرونا آمادگی کامل جهت برگزاری جشنواره نوروزی و حتی برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در تمام شهرستان‌های استان را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار